Draads support
VoIP telefonie is de oplossing voor zakelijke telefonie. Bellen via internet. Voor vast en mobiel. Bereikbaar op 1 telefoonnummer. Overal bereikbaar, waar vandaan je ook belt. Lagere kosten, goede kwaliteit.
VoIP telefonie is de oplossing voor zakelijke telefonie. Bellen via internet. Voor zowel vast als mobiel. Met VoIP ben je dus niet alleen mobiel bereikbaar op dat ene nummer, maar ook op het vaste toestel. Neem het vaste IP toestel mee, sluit het aan op het internet en je bent bereikbaar op dat ene telefoonnummer. Bel je mobiel, ook dan kun je vanaf dat vaste nummer bellen! Ideaal als je veel onderweg bent.
Steeds meer ondernemingen stappen over op VoIP telefonie. En niet zonder reden. Bellen via internet is flexibel in zowel bereikbaarheid als kosten. Je betaalt maandelijks voor de diensten die worden afgenomen. Diensten kunnen eenvoudig worden toegevoegd en, indien nodig, worden opgezegd. Denk aan de wachtrijfunctie. Hierdoor ben je nooit meer in gesprek. Met Free Seating iedereen bereikbaar op zijn eigen nummer op elke telefoon. Ook direct de juiste persoon aan de lijn door een in te regelen keuzemenu. En wat te denken van de optie om een oproepsysteem te kunnen toevoegen. In één keer een groep toestellen bellen.
Het systeem wordt 24/7 beheerd en gemonitord door telecom professionals. Alle systemen zijn meervoudig uitgevoerd om te zorgen voor maximale beschikbaarheid. Van data en telefonieconfiguraties wordt periodiek een veiligheidskopie gemaakt. Onderhoud, back-ups en dure servicecontracten behoren met deze virtuele telefooncentrale tot de verleden tijd.
Als dé specialist op het gebied vaste telefonie en werkbeheer werken wij met 3CX. De voordelen van deze apparatuur voor de klant als gebruiker zijn duidelijk. Bovendien is 3CX voordelig: je betaalt niet voor het aantal users zoals dat bij andere systemen, maar per gesprekskanaal. Dat scheelt enorm.3CX is een van de grootste VoIP PBX leveranciers van dit moment. Ze staan bekend om hun complete telefoniesoftware met talloze functies voor Unified Communications (bellen via een pc), VoIP-telefonie en videogesprekken.
De gratis 3CX app voor iOS en Android breidt de functies van 3CX uit naar uw smartphone. U kunt dan via de 3CX-centralebellen met uw mobiele telefoon en oproepen direct laten doorschakelen. Hierdoor blijven gebruikers bereikbaar zonder dat ze hun mobiele nummer met collega's hoeven te delen. Aan de hand van de statusaanduiding (beschikbaar, afwezig, niet op kantoor) is meteen te zien of iemand bereikbaar is of niet. WebmeetingsVia 3CX is het ook mogelijk om videovergaderingen te houden. Een slimme manier om tijd en reiskosten te besparen, maar toch een face-to-face gesprek te kunnen voeren. Deze functie is aanwezig bij de Standaard, Pro en Enterprise versie. Het maximum aantal deelnemers dat ondersteund wordt verschilt echter (Standaard: 25 deelnemers, Pro: 100 deelnemers, Enterprise: 250 deelnemer
Wat dat laatste betreft: 3CX communiceert met praktisch alle CRM-pakketten. Dat biedt enorme voordelen. Op het moment dat een relatie belt, kan de medewerker deze direct gepersonaliseerd te woord staan; 3CX zet aan de hand van nummerherkenning meteen alle relevante klantgegevens op het scherm.